Često postavljana pitanja

Isporuka

Koje vrste isporuka su moguće?

Isporuka poručenih proizvoda vrši se kurirskom službom Post Express Pošte Srbije; Isporuka se vrši uslugom danas za sutra, tako da će poručeni proizvod stići na vašu adresu u najkraćem roku .

Da li šaljete pakete i u inostranstvo?

Postoji i takva mogućnost, molimo da pošaljete upit.

Koliko dugo ću čekati na svoj paket?

Javićemo vam tačan dan slanja vašeg paketa tako da budete kod kuće, ili ćemo se dogovoriti oko ličnog preuzimanja.

PLAĆANJE

Koji načini plaćanja su mogući?

Na on line prodavnici moguće je izabrati plaćanje pouzećem – plaćate kada vam kurir donese paket na adresu;možete platiti za robu i na dinarski račun kao i na devizni račun.Takođe je moguće i plaćanje debitnim/kreditnim/virtuelnim  karticama.

Da li je bezbedno poručiti sa ove prodavnice?

Apsolutno je bezbedno poručiti sa ove prodavnice, Vaši podaci neće biti zloupotrebljeni za slanje nepoželjne pošte ili u druge svrhe

Isporuka i povraćaj

Kako da poručim željeni proizvod?

Izaberite željeni proizvod i kliknite na dugme PORUČI. Zatim popunite svoje podatke: Ime, prezime, adresu, broj telefona, e-mail. Izaberite način dostave (to je samo kurirskom službom Post Express, a prema njihovom važećem cenovniku), način plaćanja (pouzećem, uplata na račun, karticom) i potvrdite svoju porudžbinu.
Na vašu email adresu stići će poruka da je vaša narudžbina uspešno pristigla i da je vidljiva u našem sistemu. Tada ćemo pristupiti obradi vaše porudžbine i pripremi paketa za vas.

Kako mogu da otkažem ili promenim svoju porudžbinu?

Porudžbinu možete promeniti ili otkazati slanjem emal-a odgovora na potvrdu svoje porudžbine i slanjem poruke na tel/viber +381 63 310584

Da li je potrebno da se registrujem na sajtu kako bih poručio?

Nije neophodno da se registrujete na sajtu, ali je svakako poželjno da izdvojite minut vremena za to, kako biste bili u mogućnosti da pišete revizije za proizvode a svaki vaš komentar i reviziju nagradićemo slanjem poklona u znak zahvalnosti 🙂

Kako da pratim svoju pošiljku?

Vaša pošiljka će imati svoj broj, i status vaše pošiljke koja je poslata kurirskom službom Post Express u svakom trenutku možete da pratite na njihovom sajtu.

Želim da prodam svoj korišćeni proizvod usled nepredviđenih okolnosti – možete li mi pomoći?

Da, tu smo za vas, ako želite da prodate svoj korišćeni Medicomat uređaj, postavićemo obaveštenje na kategoriji Outlet i ponuditi kupcima da nabave uređaj po povoljnijoj ceni sa outlet kategorije.

Potrebna mi je samo obuka za rad, već sam nabavio/la kvantni uređaj na drugom mestu, možete li mi pomoći sa obukom i koliko to košta?

Nažalost ne! Za naše kupce radimo obuku besplatno, a nismo u mogućnosti da dajemo obuku za aparate čije mogućnosti ne poznajemo i za koje ne znamo kako funkcionišu!  Molimo da uvažite ovaj argument jer na tržištu postoje mnogobrojne jeftinije kopije  kvantnih uređaja za čiju tačnost, kvalitet, mogućnosti i sve drugo apsulutno ne preuzimamo nikakvu odgovornost!

Tu smo za svaku pomoć koja vam je potrebna ! Pišite nam na e-mail: kvantnadijagnostika@gmail.com

Izaberite valutu plaćanja
RSD Srpski dinar
EUR Euro

Main Menu